Opravujeme především níže uvedé motory – rozklikněte a mrkněte, co vás čeká 🙂
Koncern Volkswagen/Škoda/Audi/Seat
- 1,9 TDi a TDi PD 66, 77, 81, 85, 96, 110kW a 2,0 TDi PD 103kW a 125kW (Superb, Octavia, Golf, Passat, Sharan, Audi A3,4,6 atd.)
- 2,0 TDi CR 103kW a 110 kW (Superb, Octavia, Golf, Passat, transporter, caravelle a multivan T5, T6, Audi A3, A4, A5, A6 atd.)
- 2,0 Bi-TDi 132kW (transporter, caravelle a multivan T5, T6, Amarok)
- 2,5 TDi R5 96 a 128kW (touareg, transporter, caravelle a multivan T5)
- 3,0 TDi V6 165, 171 a 176kW (Touareg, Phaeton, Amarok, Audi A4, A6, A8, Q7 atd)
- 3,0 TDi V6 150, 165, 180 a 193kW (Touareg II, Amarok, Audi A4, A6, A8, Q7 atd)
- 4,2 TDi V8 240, 250, 258 a 283kW (Touareg II, Audi A8, Q7 atd)
- 5,0 TDi V10 230 a 257kW (Touareg, Phaeton)
Nejčastější opravy:
- opravy tzv. potkaných nebo přidřených motorů
- vložkování motorů T5 a R5, kde je poškozený NIKASIL
- výbrusy bloků motorů, především motorů 3,0 TDi V6
- oprava prasklých hlav motoru, oprava prasklých výfukových svodů
- oprava nebo výměna opotřebených vačkových hřídelů, výměna prasklých nebo jinak poškozených pístů
- výměna řetězových rozvodů
- repas PD a CR vstřikovač
- Oprava nebo výměna turbodmychadel, netěsných ventilových vík atd
Motory vozidel BMW
- Řadové naftové šestiválce 2,5 a 3,0D (řada 3, 5, 6, 7)
- Řadové benzínové šestiválce 2,5, 2,8 a 3,0 (řada 3, 5, 6, 7)
- Benzínové osmiválce (řada 5, 6, 7)
Nejčastější opravy:
- opravy tzv. potkaných nebo přidřených motorů
- výbrusy bloků motorů, především šestiválců 3,0D
- výbrusy a vložkování hliníkových bloků R6 nebo V8
- oprava prasklých hlav motoru, oprava prasklých výfukových svodů
- oprava nebo výměna opotřebených vačkových hřídelů, výměna prasklých nebo jinak poškozených pístů
- výměna řetězových rozvodů
- výměna CR vstřikovač
- Oprava nebo výměna turbodmychadel, netěsných ventilových vík atd